miércoles, 11 de febrero de 2015

¡O planeta é de todos!








Raquel Domínguez Crisóstomo

Tal e como dí o título desta entrada, o mundo é de todos, de todos os seres vivos que convivimos nel. Actualmente a sociedade está tomando o control do planeta explotando todos os seus recursos dunha maneira que é insostenible e que vai levar a destrucción do planeta. Ó longo de todo o video vese como un indíviduo ( que é  o que representa a toda a sociedade en xeral) vai polo mundo facendo o que quere sen preocuparse do dano que pode estar ocasionando, os exemplos mais representativos poden ser: a explotación de animais tanto para o seu consumo como para a sua utilización nos laboratorios, explotacion dos recursos naturais ata levalos a sua extinción ( masiva deforestación, contaminación das augas). O que a sociedade debería levar a cabo é un equilibrio sostible para que o planeta poda rexenerarse e desta maneira poder convivir todos.

Laura Fernández Fernández

Durante los últimos siglos los occidentales hemos pensado que la naturaleza es algo sin vida y por tanto, no merece ninguna consideración especial. Así pues, nos hemos acostumbrado a ver la naturaleza como algo que estaba totalmente a nuestra disposición: un almacén del cuál extraer materias primas y un vertedero ilimitado donde alojar nuestros residuos. Pero desde hace unas décadas, una serie de acontecimientos que se han dado en llamar “crisis ecológica” nos han demostrado que no podemos mantener por más tiempo esta actitud.Por ello, después de ver el vídeo debemos reflexionar acerca de nuestra actitud para con el medio ambiente.


Estefanía Pérez Rodríguez

Con este vídeo se refleja claramente que desde hace varias décadas las actividades humanas tienen que ver con fomentar el desarrollo económico, y esto tiene un efecto concreto en el medio ambiente: lo transforma. Aunque no se debe generalizar, lo cierto es que el paso del tiempo ha demostrado que los seres humanos realizamos una explotación excesiva de los recursos naturales, lo que conlleva a generar altos niveles de contaminación en el medio ambiente, por lo tanto el hombre transforma el medio de una manera negativa. Se destruyen montañas para extraer minerales, se talan bosques para conseguir madera, se sobreexplotan los mares, se extinguen especies animales, se llena el aire de gases tóxicos etc.



Tatiana Estévez Pereira


O planeta é de todos e como nombramos esta entrada... claro que o planeta é de todos pero non todos facemos algo por intentar conservalo, cuidalo. Dende fai tempo todo consiste en crear, comprar, construir a maioría dos humanos viven para iso para conseguir maís e maís cousas sen pensar nos efectos secundarios sen pensar na terra, no ecosistema no bonito e importante que é manter todo o que nos rodea contaminamos de manera masiva o video representa o transcurso do ser  humano como vamos acabando con todos os recursos cos que contamos e que deberíamos valorar. Debemos de concienciarnos dende moi pequenos da importancia de coidar o noso entorno, e non so concienciar se non loitar por un cambio! Xuntos podemos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario